En om dagen.

Eftersom att jag är så dålig på att blogga så kör vi en liten lista ist. Listan kommer att handla om mig, haha. Det kommer tyvärr inte bli en om dagen men jag ska försöka få in en i veckan iaf ;)

 

1. Tio fakta om mig.

Det här blir svårt.. Men jag ska försöka ;)

 

1. Jag går på ett naturbruksgymnasium med inriktning hund.

2. Jag har fågelfobi, hatar fåglar..

3. Jag älskar att baka, tyvärr så gör jag inte det så ofta som jag skulle vilja..

4. Jag tröttnar väldigt lätt på mobiler och datorer, vilket gör att jag vill ha nya hela tiden.. haha inte bra..

5. Jag blir rastlös superlätt, jag måste ha saker att göra hela tiden.

6. Jag är jättekräsen när det gäller mat, det är inte mycket jag äter om jag säger så ;)

7. Jag är glutenintolerans, vilket har lite att göra med att jag är kräsen.

8. Verkligen älskar klackskor! Försöker att ha det så ofta som möjligt och om jag orkar. haha.
9. Jag har nio piercingar, 7 i örat, 1 i naveln och 1 i tungan.
10. Jag är helnöjd med mig själv! :)
 
 
 
- Josefine Nilsson ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0